معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان گفت: طرح آمارگیری از معادن در حال بهره برداری گیلان از تیرماه اجرا می‌شود.

آمارگیری از معادن در حال بهره برداری گیلانبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،  وحید طیفوری معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان گفت: این طرح از ۴ تیرماه آغاز می‌شود و تا ۱۵ شهریورماه امسال ادامه دارد.

وحید طیفوری با بیان اینکه، طرح آمارگیری از معادن در حال بهره برداری همزمان با سراسرکشور در گیلان اجرا خواهد شد، افزود: کارشناسان اجرای این طرح نیز از اول تا سوم تیرماه امسال آموزش می‌بینند.

معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان گفت: در این طرح ۶۰ معدن شن و ماسه به صورت نمونه گیری و معادن غیر شن و ماسه (کوهی) به صورت تمام شماری آمارگیری می‌شوند و اطلاعاتی از قبیل مشخصات، مدت کار و ظرفیت معدن، وضعیت شاغلان، تولید و فروش و هزینه‌های معدن مورد پرسش قرار می‌گیرد.

وحید طیفوری در ادامه تصریح کرد: برای جمع آوری اطلاعات مربوط به معادن کشور، معادنی که براساس اطلاعات سازمان صنعت ، معدن و تجارت که در سال ۹۷ فعال بوده‌اند یعنی در طول سال حداقل ۳۰ روز به صورت پیوسته یا ناپیوسته در حال بهره برداری بوده اند ماموران آمارگیری مراجعه حضوری خواهد کرد.

انتهای پیام / ق 

 

طرح آمار گیری از معادن گیلان 

برچسب ها: معدن ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.